РГИА. Ф. 796. Оп. 58. Д. 83

Ин. Ирмос: Вскую мя отри­нул еси:

Яко­же сущая воис­тин­ну Бого­ро­ди­ца, моля­щи­ся не пре­стай, яко Мати, со дерз­но­ве­ни­ем Сыну Тво­е­му и Богу наше­му, сохра­ни­ти град Твой Костро­му, к покро­ву Тво­е­му при­те­ка­ю­щий и Боже­ствен­ней иконе Тво­ей покла­ня­ю­щий­ся, о Тебе дер­жа­ву иму­щий и к Тебе при­бе­га­ю­щий, при­ста­ни­щу и стене, еди­ней Пред­ста­тел­ни­це рода чело­ве­че­ска­го.

Да тор­же­ству­ет Адам­ский род, от него­же про­цве­те дев­ства неувя­да­е­мый цвет, Мария Пре­бо­же­ствен­ная, от Неяже Царь сла­вы Иисус, в плот­скую баг­ря­ни­цу оболк­ся, одеж­ду раз­д­ра древ­ня­го наше­го умерщ­вле­ния, и да возо­пи­ет: Ты еси Бого­ро­ди­це, обнов­ле­ния наше­го сокро­ви­ще и веч­ное спа­се­ние, Бого­ра­до­ван­ная.

Сла­ва: Стран­на и пре­слав­на и есте­ство побеж­да­ю­щая, яже в Тебе, Дево Пре­чи­стая, соде­я­ша­ся. О чисто­ты Тво­ея без­мер­ныя! Яко­же бо лестви­ца, чисто­та Твоя Боже­ствен­ная на высо­ту взы­де Небес­ную, еюже Сло­во Божие стран­ным соше­стви­ем к нам сни­де и доле лежа­щее есте­ство

(л. 17 об.)

наше на Небе­са воз­ве­де

И ныне: Яко очи рабы­ни в руку гос­по­жи сво­ея, тако очи наши все­гда к Тебе воз­во­дим, о Мно­го­бла­го­у­троб­ная Гос­по­же наша и Спа­си­тел­ни­це Все­свя­тая Бого­ро­ди­це! При­з­ри убо на ны мило­стив­но, цар­ству­ю­щая на Небе­си с Сыном Тво­им и Богом, и ущед­ри­ти ны, греш­ныя, пот­щи­ся, яко вся Тебе воз­мож­на суть.

Песнь 6. Ирмос:

Боже­ствен­ное сие и все­чест­ное:

Боже­ствен­ное Твое разу­ме­ем исто­ща­ние, Иису­се, Боже наш, егда, взи­ра­ю­ще на образ Мате­ре Тво­ея, зрим Тя с Нею яко Мла­ден­ца, рука­ми Ея дер­жи­ма; тем­же бла­го­да­ря­ще сему Тво­е­му еже к нам снис­хож­де­нию, молим Тя, нас ради мла­ден­ство­вав­ша­го Бога, быти нам яко мла­ден­ца незло­би­ва и мило­сти­ва о гре­сех наших.

Боже­ствен­на­го Тво­е­го вопло­ще­ния еже от Девы, да прис­но сла­вит­ся таин­ство, даро­вал еси нам, Хри­сте Царю, все­чест­ную Мате­ре Тво­ея ико­ну с вооб­ра­жен­ным на ней видом Пре­чи­с­та­го лица Тво­е­го; тем­же и молим Тя, Все­да­ро­ви­тый Гос­по­ди, да даси нам прис­но во уме и серд­це име­ти, уст­на­ми же сла­ви­ти вопло­ще­ние Твое, имже чело­ве­цы Боже­ству соеди­ни­хом­ся.

Боже­ствен­на­го Духа наше­ствие бысть на дев­ствен­ную

(л. 18)

утро­бу Твою, Бого­ма­ти, егда Сына Пре­веч­на­го пло­тию зача­ла еси; Его­же да и мы в серд­цах наших прис­но има­мы, хода­тай­ствуй нам бла­го­дать Того­жде Все­свя­та­го Духа, еюже быва­ют чело­ве­цы таин­ствен­нии оби­те­ли Отца и Сына.

Боже­ствен­ных писа­ний любо­муд­рое раче­ние с прис­ным во хра­ме Гос­под­ни пре­бы­ва­ни­ем сотво­ри Тя избран­ный ипо­стас­ныя Божия пре­муд­ро­сти Храм; но да и мы устро­им­ся хра­мы Того­жде Бога Жива, исхо­да­тай­ствуй нам бла­го­дать усерд­но вни­ма­ти и после­до­ва­ти Сына Тво­е­го гла­су, иже прис­но во хра­мех Его про­по­ве­ду­ет­ся.

Ин. Ирмос: Очи­сти мя, Спа­се:

Тебе ради, Бого­ма­ти Все­пре­чи­стая, вся все­лен­ная от лести диа­вол­ския сво­бо­ди­ся, и Кре­стом Сына Тво­е­го весь род чело­ве­че­ский в рай­скую поро­ду воз­вра­ти­ся, Тобою Небо про­сла­ви­ся и зем­ля освя­ти­ся; Ты убо, яко мно­го­бла­го­у­троб­ная Мати щед­рот и мило­сер­дия, уско­ри Боже­ствен­нии руце Твои ко из Тебе неиз­ре­чен­но Воз­си­яв­ше­му мило­стив­но воз­де­ти, да спа­сет душы наша, яко един Чело­ве­ко­лю­бец.

Молит­вен­ни­цу бла­го­у­троб­ную ко Гос­по­ду стя­жа­хом Тя, людие Твои, Пре­чи­стая, и любез­но при­те­ка­ем в цер­ковь Твою свя­тую и, покла­ня­ю­ще­ся пре­чи­сто­му обра­зу Тво­е­му, про­сим от Тебе вели­кия мило­сти. Изба­ви убо нас от вся­ких напа­стей и болез­ней и от вся­кия зло­бы и муче­ния

(л. 18 об.)

и осуж­де­ния страш­на­го, иже Тя, Вла­ды­чи­це, прис­но бла­жа­щия.

Сла­ва: При­з­ри, молим Тя, Пре­ми­ло­сти­вая Вла­ды­чи­це, на люди Твоя, сущыя во обсто­я­нии, и подаждь нам свы­ше помощь Твою, и бла­го­че­сти­вей­шую ИМПЕРАТРИЦУ нашу покро­вом Тво­им осте­ни, побе­ды даю­щи ЕЙ на сопро­тив­ныя и бра­ни вся­кия пока­ря­ю­щи под нозе ЕЯ, Тя бо по Бозе еди­ну има­мы Помощ­ни­цу.

И ныне: Еди­на всех хри­сти­ан Пред­ста­тел­ни­ца, еди­на греш­ных при­бе­жи­ще и упо­ва­ние, Пре­не­по­роч­ная Бого­ро­ди­це, изба­ви ны, рабы Твоя, от вся­ких бед и печа­лей, и страж­ду­щия злых пре­гре­ше­ний язва­ми, и тяж­ки­ми болез­н­ми одер­жи­мыя исце­ле­ния спо­до­би, все­чест­но­му обра­зу Тво­е­му любез­но покла­ня­ю­щы­я­ся.

Кондак, глас 8.

Бла­го­дар­ствен­ная при­но­ся­ще Ти, раби Твои, Бого­ро­ди­тел­ни­це, о всех, ими­же бла­г­оде­я­ла еси гра­ду наше­му, из глу­би­ны души взы­ва­ем к Тебе и мили ся деем: не пре­ста­ни, Вла­ды­чи­це, Матер­ни­ми к Сыну Тво­е­му и Богу наше­му молит­ва­ми пода­ва­ти вся бла­гая и спа­си­тел­ная всем, верою и любо­вию вопи­ю­щым Ти: радуй­ся, Дево, хри­сти­ан похва­ло.

[Поме­та на полях:] Икос 10 из ака­фи­ста.

Икос:

Пред­сто­я­ще зде свя­щен­но­му и чуд­но­му обра­зу Бого­ма­те­ре, воз­ве­дем очи сер­деч­нии на Небес­ная,

(л. 19)

иде­же Сама Цари­ца пред­сто­ит одес­ную Гос­по­да [одес­ную вычерк­ну­то допол­ни­тель­но, Гос­по­ду исправ­ле­но на Гос­по­да] сла­вы, и, воз­вед­ше умы и серд­ца наша к Ней, возо­пи­им сице: радуй­ся, Бла­го­дат­ная, яко с Тобою соеди­ни­вый­ся пло­тию Гос­подь сил, соеди­ни­ся Тобою и с нами; радуй­ся, бла­го­сло­вен­ная в женах, яко пер­во­рож­ден­на­го всея тва­ри Сына Божия роди­ла еси. Радуй­ся, достойне все­ми роды бла­жи­мая, яко вели­чи­ем сла­вы и изя­ще­ством доб­ро­де­те­лей всех смерт­ных пре­взо­шла еси; радуй­ся, креп­кое сомне­ни­я­ми яже о вере колеб­ле­мых утвер­жде­ние, яко сии слы­шат Тя Духом Божи­им бла­жи­му ради несум­нен­на­го веро­ва­ния собы­тию гла­го­лан­ных Тебе от Гос­по­да. Радуй­ся, крас­ней­шее чисто­ты рачи­те­лей удоб­ре­ние, яко сии цело­муд­рие свое зрят в Тебе, Чистей­шей Деве, предувен­чан­но; радуй­ся, пре­воз­не­сен­ная сми­ре­но­муд­рия люби­те­лей сла­во, яко сии свое пред Все­выш­ним уни­же­ние видят в Тебе даже до пре­сто­ла Его воз­вы­шен­но; радуй­ся, во свя­том дев­стве и непо­роч­ном супру­же­стве живу­щих укра­ше­ние, яко Ты обо­их сих пре­вос­хо­дя­щее досто­ин­ство в Тебе еди­ней соче­та­ла еси. Радуй­ся, ко истин­ней муд­ро­сти и стра­ху Божию изящ­ней­шая пред­во­ди­тел­ни­це, яко Твое поуче­ние и свет сте­зям Тво­им выну бяше закон Выш­ня­го; радуй­ся, усерд­ней­шая Боже­ствен­ной воли испол­ни­тел­ни­це, яко бол­шую паче всех чело­век обре­ла еси Тво­и­ми доб­ро­де­тел­ми

(л. 19 об.)

бла­го­дать у Бога; радуй­ся, всея Церкве Иисус Хри­сто­вы избран­ней­шая кра­со­то, яко всех свя­тых, иже суть на Небе­си и на зем­ли, вели­чи­ем и свя­то­стию без срав­не­ния пре­взо­шла еси. Радуй­ся, радо­сте и сла­во всех, яко всем, к хода­тай­ству Тво­е­му при­те­ка­ю­щым, вер­ный покров, креп­кое защи­ще­ние, ско­рую помощь и слад­кое уте­ше­ние прис­но пода­е­ши, яко да вси соглас­но вопи­ют Ти: радуй­ся, Дево, хри­сти­ан похва­ло.   

Песнь 7. Ирмос:

Не послу­жи­ша тва­ри:

Не слу­жи­ти тва­ри паче Твор­ца зако­но­по­ло­жи­вый чело­ве­ком, Спа­се наш, сотво­ри, усерд­но молим Тя с Бого­ро­ди­цею, да, Духом Тво­им про­све­ща­е­ми, не к руко­тво­рен­ным изоб­ра­же­ни­ям отно­сим Бого­леп­ное слу­же­ние, но чрез образ Твой воз­но­сим­ся умы и серд­цы, к Еди­но­му Тебе, отцев Богу бла­го­сло­вен­но­му.

Не послу­жи­ша быв­шии в пещи Вави­лон­стей муд­рии юно­шы без­душ­но­му исту­ка­ну, но Еди­но­му Тебе, во обра­зе Анге­ла посре­де пла­мене явл­ше­му­ся Сыну Божию, покло­ни­ша­ся, ихже лику и части сопри­чти и всех, изоб­ра­же­ни­ем слад­чай­ша­го зра­ка Тво­е­го дви­жи­мых к про­слав­ле­нию Тебе, отцев Бога бла­го­сло­вен­на­го.

Не послу­жи­ла еси Богу нра­вом плот­ских иуде­ев, Пре­не­по­роч­ная Дево, но духом и исти­ною, яко истин­ная Раба Его, покло­ня­ла­ся еси Ему;

(л. 20)

тем­же да и мы с Тобою истин­нии будем поклон­ни­цы Его, хода­тай­ствуй нам бла­го­дать, еже не в суе­вер­ном Бого­по­чи­та­нии, но во истин­ном бла­го­че­стии и вере слу­жи­ти отцев Богу бла­го­сло­вен­но­му.

Не послу­жи­ла еси миру и суе­те его, Бого­ро­ди­тел­ни­це, но, все­му пред­по­чет­ши Еди­на­го Бога и закон Его, была еси усерд­ней­шая всех Раба Гос­под­ня; тем­же и спо­до­би­ла­ся еси послу­жи­ти вели­ей тайне Божия вопло­ще­ния, яко Бого­ма­терь; но сотво­ри, да и мы, отверг­ше­ся мира и яже суть в мире, все­душ­но при­ле­пим­ся и послу­жим Еди­но­му отцев Богу бла­го­сло­вен­но­му.

Ин. Ирмос: Божия снис­хож­де­ния огнь усты­де­ся:

Все­свя­тая Вла­ды­чи­це Бого­ро­ди­це, сокро­ви­ще мило­сти Боже­ствен­ныя и еди­но по Бозе хри­сти­ан упо­ва­ние, изба­ви ны, на Тя наде­ю­щы­я­ся, от вся­ких напа­стей и печа­лей, в нощи и во дни ныне же и прис­но моля­щи­я­ся Тебе и пре­чи­сто­му Тво­е­му обра­зу покла­ня­ю­щи­я­ся, и спо­до­би ны доб­ро­де­тел­ное тещи житие и жда­ти Сына Тво­е­го с Небес, Иису­са Спа­са и Бога наше­го, избав­ля­ю­ща­го нас Тебе ради от гне­ва гря­ду­ща­го.

Веру­ю­щии, Вла­ды­чи­це, во имя Сына Тво­е­го и Бога, вся оте­че­ствия язык, от края мира до кон­ца его, Тебе, Пре­бо­же­ствен­ную Его Матерь, непре­стан­но сла­во­сло­вят, и покла­ня­ют­ся и убла­жа­ют вси роди, яко­же про­рек­ла еси; с ними же и мы, недо­стой­нии,

(л. 20 об.)

вопи­ем Ти: Обра­до­ван­ная, Гос­подь с Тобою.

Сла­ва: Пре­вос­ход­на есть, Пре­чи­стая Дево, сла­ва Твоя неиз­ре­чен­ная; оба­че долг есть неот­лож­ный все­му роду чело­ве­че­ско­му, еже сла­ви­ти и бла­го­да­ри­ти и вели­ча­ти Тя, Сущую спа­се­ние миру, Еюже бысть с нами Бог, и яко Тобою зем­нии обо­жи­хом­ся, взы­ва­ю­щии Тебе прис­но: радуй­ся, Обра­до­ван­ная, Гос­подь с Тобою.

И ныне: Радуй­ся, Марие Все­б­ла­жен­ней­шая, радуй­ся, про­све­ще­ние мира и чая­ние язы­ков; радуй­ся, скор­бя­щих уте­ше­ние, свя­зан­ных раз­ре­ше­ние и гре­хов избав­ле­ние; радуй­ся, пад­ших вос­кре­ше­ние, неду­гу­ю­щих вра­че­ва­ние, нена­деж­ным упо­ва­ние; радуй­ся, вдов и сирот и нищих при­бе­жи­ще, радуй­ся, Обра­до­ван­ная, Гос­подь с Тобою.

Песнь 8. Ирмос:

Отро­ки бла­го­че­сти­выя в пещи:

Отро­ча мла­до наше­го ради спа­се­ния был еси, Без­лет­ный Боже наш Иису­се, Его­же вооб­ра­же­ние зря­ще на свя­щен­ной Мате­ре Тво­ея иконе, усерд­ною в Тя верою вопи­ем Ти: буди Вос­пи­та­тель, Настав­ник и Покро­ви­тель мла­ден­цем и отро­ком нашим, да и сии во истин­ней вере навык­нут гла­го­ла­ти Тебе: Гос­по­да пой­те дела и пре­воз­но­си­те Его во вся веки.

Отрок два­на­де­ся­то­ле­тен бывый, Иису­се, посре­де ста­рец и учи­те­лей во свя­ти­ли­щи пре­бы­вая,

(л. 21)

послу­шал еси их и, сово­про­ша­я­ся с ними, являл еси свя­тую рев­ность к Боже­ствен­но­му зако­ну, да сим и наша отро­ки наста­ви­ши тща­ти­ся во вре­мя юно­сти стя­жа­ва­ти духов­ную, яже от зако­на Тво­е­го пре­муд­рость, да и они научат­ся серд­цы и усты, сло­ве­сы же и делы пре­воз­но­си­ти Тя во вся веки.

Отро­ки от пещи Вави­лон­ския избав­л­ше­му Гос­по­ду моли­ся при­леж­но, Бого­не­вест­ная Отро­ко­ви­це, да дару­ет всем, под кров Твой при­бе­га­ю­щым, невре­жден­ным быти от огня иску­ше­ний и пла­мене похо­тей, да, тако Тобою избав­л­ше­ся, чисты­ми душа­ми и несквер­ны­ми уст­на­ми бла­го­сло­вим с Тобою Еди­на­го Изба­ви­те­ля Гос­по­да и пре­воз­но­сим Его во вся веки.

Отро­ко­ви­цам Твое цело­муд­рие и чисто­та да будет кра­со­та и сла­ва, супру­гом Твое с  пра­вед­ным Иоси­фом непо­роч­ное сопре­бы­ва­ние да будет венец и похва­ла, чре­во­но­ся­щым Твое без­бо­лез­нен­ное и свя­тое рож­де­ство да будет слад­кое уте­ше­ние и отра­да, всем же, вся­ка­го пола и воз­рас­та чту­щым Тя, Бого­не­ве­сто, доб­ро­де­те­ли Твоя да будут любез­ней­шим и еди­ным упраж­не­ни­ем их, яко сими ток­мо достойне от чело­ве­ка про­слав­ля­ет­ся Гос­подь, живый во веки.

Ин. Ирмос: Сед­ме­ри­цею пещь:

Яко чер­тог пре­крас­ный, Бого­ро­ди­це Все­ца­ри­це, яви­ся

(л. 21 об.)

пре­бо­же­ствен­ный храм Твой, свя­тую Твою и чудо­твор­ную ико­ну, яко жиз­ни сокро­ви­ще, честне соблю­да­яй, тем бла­го­дар­ствен­ны­ми гла­сы про­слав­ля­ем Тя, всех доб­рых нам Хода­та­и­цу.

Неиз­ре­чен­ный в мило­сти Еди­но­род­ный Сын Твой, Вла­ды­чи­це, пре­слав­ная прис­но­дей­ству­ет чуде­са, извест­ну всем являя силу Твою, весе­лит­ся бо про­ше­ни­ем Тво­им и уте­ша­ет­ся о заступ­ле­нии Тво­ем. Ибо Свою вме­ня­ет Твою сла­ву, Его­же яко Бога и Тебе с Ним вер­но пою­ще, пре­воз­но­сим во вся веки.

Бла­го­сло­вим Отца, и Сына, и Свя­та­го Духа Гос­по­да.

Радуй­ся, Пре­чуд­ная Небес­ная Неве­сто, Юже Сам Отец Небес­ный воз­лю­би и про­сла­ви, и Дух Пре­свя­тый осе­ни, и Сын Божий без истле­ния от Тебе роди­ся; радуй­ся, бла­гих сокро­ви­ще и пре­укра­шен­ная свя­ты­ни пала­то; радуй­ся, Винов­ни­це вос­кре­се­ния пою­щих и пре­воз­но­ся­щих Тя во веки.

И ныне: Боже­ствен­ным све­то­зар­на­го лица Тво­е­го све­том, ныне нам чудесне явл­ша­го­ся, ущед­ри и бла­го­сло­ви, про­све­ти и поми­луй, о све­то­нос­ная Ски­ние Царя Хри­ста; и день воз­си­яй нам умна­го весе­лия, Ты бо еси жизнь и вос­кре­се­ние, и свет и спа­си­тель­ный покров всех пра­во­вер­ных, пре­воз­но­ся­щих Тя во вся веки.

Песнь 9. Ирмос:

Всяк земно­род­ный:

Вся­кое коле­но Небес­ных, и зем­ных, и пре­ис­под­них

(л. 22)

да покла­ня­ет­ся Тебе, яко нося­ще­му в Себе неиз­мен­ный Преб­ла­жен­на­го Отца Тво­е­го образ, Иису­се. С ними­же и мы, верою про­све­ща­е­ми, Тя, Истин­на­го Бога, образ чело­веч от Девы при­им­ша­го, бого­леп­но вели­ча­ем.

Вся­ка уста да загра­дят­ся бля­до­сло­вя­щих, яко несть достой­но чество­ва­ти Твою и Пре­чи­стыя Мате­ре Тво­ея ико­ну, Вла­ды­ко; се бо, про­сла­вив сию чуде­са­ми, научил еси досто­я­ние Твое Тебе и во обра­зе пло­ти Тво­ея с Пре­не­по­роч­ною Тво­ею Мате­рию про­слав­ля­ти и вели­ча­ти.

Вси роди вер­ных, по про­ре­че­нию Тво­е­му, бла­жат Тя, Бла­го­сло­вен­ная, Хри­ста Бога наше­го Мати, с ними же и мы, верою сово­куп­ле­ни, бла­го­го­вей­но чту­ще свя­щен­ное лица Тво­е­го изоб­ра­же­ние, про­слав­ля­ем Твоя вели­чия, яже сотво­ри Тебе Гос­подь сил, с Ним же Тя вели­ча­ем.

Всяк язык смерт­ных, по досто­я­нию, изне­мо­га­ет вели­ча­ти Тя, над все­ми пре­воз­не­сен­ную, о Бого­не­ве­сто! Тем­же и мы, про­слав­ля­ю­ще Тя днесь, испо­ве­ду­ем наше край­нее немо­же­ние; но сие испо­ве­ду­ю­ще, молим Тя, да по мно­же­ству щед­рот Тво­их при­и­ме­ши малое сие при­но­ше­ние, во зна­ме­ние мно­гия люб­ве и усер­дия нас, вели­ча­ю­щих Тя.

Ин. Ирмос: Ужа­се­ся о сем небо:

Свет Прис­но­сущ­ный, Иже от Прис­но­сущ­на­го Све­та пре­веч­ное бытие име­яй, от Тебе, Пре­чи­стая,

(л. 22 об.)

вопло­ти­ти­ся бла­го­во­ли, и яко Жених от чер­то­га, от Боже­ствен­на­го про­из­шед чре­ва Тво­е­го, все­лен­ную спа­се яко Чело­ве­ко­лю­бец, Ему­же моли­ся, о Надеж­де всех кон­цев зем­ли, спа­сти ста­до Твое, Тя вели­ча­ю­щее.

Радуй­ся, Все­пе­тая Бого­ро­ди­це, радуй­ся, апо­сто­лов и муче­ни­ков сла­во, радуй­ся, всех свя­тых бла­го­ле­пие, радуй­ся, Небес­ных сил сла­во­сло­вие, радуй­ся, хри­сти­ан всех спа­се­ние, радуй­ся, озлоб­ля­е­мых помо­ще и радо­сте каю­щих­ся; радуй­ся, в тем­ни­цах сущих, и свя­зан­ных, и пла­чу­щих, и стран­ных, и нищих Боже­ствен­ное уте­ше­ние и Заступ­ни­це Тя вели­ча­ю­щих.

Сла­ва: Пре­ми­ло­сти­вый Царю сла­вы, Хри­сте, со Отцем и Духом прис­но от всея тва­ри покла­ня­е­мый, при­и­ми мило­стив­но Пре­свя­тую Матерь Твою, о мире Тво­ем уми­ленне моля­щу­ю­ся, Юже даро­вал еси уте­ше­ние веч­но и упо­ва­ние бла­го всем вер­ным людем Тво­им, Тя с Нею непре­стан­но вели­ча­ю­щым.

И ныне: Се на пучи­ну неиз­ре­чен­ных щед­рот Тво­их, Бого­ро­ди­це Вла­ды­чи­це, наде­я­ся, непо­треб­ный раб Твой, при­не­сох Ти недо­стой­ное сло­вес изви­тие. О Пред­ста­тел­ни­це страш­ная, и Спа­си­тел­ни­це пре­ми­ло­сти­вая, и Помощ­ни­це гото­вая; при­и­ми сия мило­стив­но, и про­сты­ню [про­ще­ние] ми пре­по­даждь, и сотво­ри моле­ние к Сыну Тво­е­му и Богу, да обря­щу милость Его в день гроз­на­го испы­та­ния.

(л. 23)

Све­ти­лен:

Свет Лица Тво­е­го и Пре­свя­тыя Тво­ея Мате­ре яви­вый нам, Вла­ды­ко, во все­чест­ней иконе сей, сотво­ри нас, яко чада све­та ходи­ти во све­те запо­ве­дей Тво­их, да, егда яви­ши­ся во сла­ве с Рожд­шею Тя, сооб­раз­ны будем свет­лей­ше­му солн­ца обра­зу Тво­ея сла­вы.

Сла­ва и ныне:

Божия тезо­име­ни­тый дара стра­да­лец Хри­стов Фео­дор Боже­ствен­ный воис­тин­ну дар, пре­чест­ную Пре­чи­стыя Бого­ма­те­ре ико­ну, гра­ду наше­му Костро­ме при­нес, вру­ча­ет, юже мы с неиз­ре­чен­ною радо­стию, яко Небес­ное сокро­ви­ще, при­ем­лю­ще, игра­им духовне и ликов­ству­ем, про­све­ща­е­ми све­том Боже­ствен­на­го лица Марии Прис­но­де­вы, от Неяже воз­сия Пра­вед­ное Солн­це Хри­стос, про­све­ща­яй вся­ка­го чело­ве­ка, гря­ду­ща­го в мир.

Чудотворная Феодоровская икона Божией Матери